سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بدون شرح

ارسال شده توسط حاجی در 93/2/20:: 10:18 عصر

سخنان مقام معظم رهبری(حفظه):

1- بیانات در مراسم تحلیف و اعطاى سردوشى دانشجویان دانشگاه‌هاى افسرى ارتش جمهورى اسلامى ایران (92/7/13):
ما به هیئت دیپلماسى ملّت عزیزمان و دولت خدمتگزارمان خوشبین هستیم؛ البتّه به آمریکایى‌ها بدبینیم؛ به آنها هیچ اعتمادى نداریم. ما دولت ایالات متّحده‌ى آمریکا را دولتى غیرقابل اعتماد میدانیم؛ دولتى خودبرتربین، دولتى غیرمنطقى و عهدشکن (متن کامل)

2 - بیانات در دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان به مناسبت روز ملّى مبارزه با استکبار جهانى(92/8/12):
این مذاکره‌اى که امروز دارد انجام میگیرد با شش کشور - که آمریکا هم جزو این شش کشور است - فقط در مورد مسائل هسته‌اى است و لاغیر. بنده هم اوّلِ امسال در مشهد مقدّس در سخنرانى گفتم [که‌] مذاکره در موضوعات خاص اشکالى ندارد؛ منتها گفتم من اعتماد ندارم، خوشبین نیستم به مذاکره، لکن میخواهند مذاکره کنند، بکنند؛ ما هم به اذن‌الله ضررى نمیکنیم. (متن کامل)

3- بیانات در دیدار مردم قم(92/10/19):
یکى از برکات همین مذاکرات اخیر این بود که دشمنى آمریکایى‌ها و مسئولین دولت ایالات متّحده‌ى آمریکا با ایران و ایرانى، با اسلام و مسلمین آشکار شد، براى همه مدلّل شد، همه این را فهمیدند. میشنوید لحنهاى اینها را، حرفهاى اینها را (متن کامل)

4 - بیانات در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش(92/11/19):
 امروز متأسّفانه انسان مشاهده میکند در برخى از فاصله‌ها و مقاطع حرفهایى زده میشود از سوى دشمنان؛ این براى مردم ما مایه‌ى عبرت است. در همین مذاکرات گوناگونى که در این روزها انجام میگیرد، ملّت ایران این مذاکرات را زیر نظر داشته باشند؛ اظهارنظرهاى بى‌ادبانه‌ى مسئولان آمریکایى را مردم ببینند، زیر نظر داشته باشند، دشمن را بشناسند. بعضى‌ها میخواهند نظر مردم را از دشمنىِ دشمن منصرف کنند؛ نه، ببینید دشمنى را، ببینید دورویى را. مسئولین آمریکایى در جلسات خصوصى با مسئولین کشور ما یک‌جور حرف میزنند، بمجرّد اینکه از آنها جدا میشوند، در بیرون یک‌جور دیگر حرف میزنند. مردم ایران این دورویى دشمن و نیّات سوء و پلید دشمن ما را ببینند؛ ملّت توجّه داشته باشد. ببینند که باید یک کشور اقتدار درونى خود را حفظ کند؛ این توصیه‌ى همیشه‌ى ما به مسئولین است. مشکلات کشور را تنها یک چیز حل میکند، آن هم عبارت است از نگاه به ظرفیّتهاى درونى (متن کامل)

5- بیانات در دیدار مردم آذربایجان به مناسبت قیام بیست ‌و نهم بهمن مردم تبریز (92/11/28):
بعضى از مسئولین و دولتمردان - دولتمردان آن دولت، بعد هم دولتمردان این دولت - فکر میکنند در قضیّه‌ى هسته‌اى ما با آمریکایى‌ها مذاکره کنیم [تا] موضوع حل بشود؛ گفتیم خیلى خب، اصرار دارید شما، در این موضوعِ بالخصوص بروید مذاکره کنید؛ ولى در همان سخنرانى اوّل امسال گفتممن خوشبین نیستم؛ مخالفتى نمیکنم امّا خوشبین نیستم.(متن کامل)

6-بیانات در جلسه تبیین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی (92/12/20):
این مسئله‌ی هسته‌ای و این مذاکرات اگر ان‌شاءالله به نقطه‌ی حلی برسد، باز خواهید دید همین فشارها وجود خواهد داشت، باید در مقابل این فشارها مصونیت‌سازی کرد (متن کامل)

 

سخنان دکتر حسن روحانی در گفتگوی زنده تلوزیونی در پاسخ به سوال مجری(93/2/9):
اما اینکه شما می‌گویید خوش‌بینی و بدبینی، خوش‌بینی در دنیای سیاست یا بدبینی خیلی معنا ندارد و باید ما واقع‌بین باشیم. به سهم خودم با شناختی که از دنیا دارم و از این مسأله دارم و به خوبی مسأله را می‌شناسم، من بدبین نیستم(متن کامل) (متن خبری)

* کلیه متون کامل سخنان مقام معظم رهبری (حفظه) از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری و متن کامل سخنان دکتر روحانی نیز از سایت ریاست جمهوری آمده است.

 





بازدید امروز: 15 ، بازدید دیروز: 11 ، کل بازدیدها: 180191
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ